BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 1. ve 2. dönem notlarım aşağıda. geçiyorsam nasıl geçtiğimi, ortalamamı söyleyebilecek birisi var mı?

Kredi doğrudan geçmek içindir 73 tutturursan geçersin ve ayrıca 4 zayıfın olursa bütünlemelere kalırsın şimdi lise 2 geçiceksin gördüğüme göre e-okul seni sosyala atıyacak ve 3 sene içinde bu sınavları vericeksin.