• 11-11-2025, 10:48:24
    #19
    Bun sanayi devrimi deniyor Gerçi tarım tolumun da farklı değil En iyisi avcı toplayıcı dönemi geri dönmek lazım
    Neden istanbulda çalışıyorsun başka illerle de iş vardır ?
  • 11-11-2025, 10:54:48
    #20
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bun sanayi devrimi deniyor Gerçi tarım tolumun da farklı değil En iyisi avcı toplayıcı dönemi geri dönmek lazım
    Neden istanbulda çalışıyorsun başka illerle de iş vardır ?
    mecburiyetten hocam eşim tedavi görüyor 1 yıl sonra geri döneceğiz kendime değil buradakilere söylüyorum.
  • 11-11-2025, 11:34:07
    #21
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahın 6 sında kalkıp (çoğunlukla 5 te kalkıyorum) 6:30 da evden çıkıp 7 de servise binip 8 de iş başı yapıp akşam 5 e kadar çalışıp, saat 7 de evde oluyorum….

    İstanbul’a geleli 2,5 ay oldu… ve bu süre böyle geçti, böyle geçmeye de devam edecek gibi görünüyo… akşam yemek yiyip çay içerken saat 9 oluyor… normalde 9 dan sonra 12 ye kadar çalışmam lazım evde ama 1 haftadır uyuya kalıyorum…

    pazar günü olsunda evde dinleneyim diyorum, bir yere gitmek istemiyorum…

    pazartesi olunca da pazar günün rahat dinlenmesi nedeniyle işe gitmek artık zor gelmeye başladı…

    2,5 aydır hayat yok, karanlıkta gidip karanlıkta geliyorum…

    Nasıl yaşıyorsunuz böyle ya… cidden zoruma gidiyor…

    iyi ki 9 yıl önce kaçmışız, çok güzel 9 yıl yaşadık… çok anılarımız oldu… şimdi 1 yıl geçse de geri dönsek diye gün sayıyoruz ailecek…



    Bunu da anlatacağım yt kanalımda yakında… uyumaktan vakit bulursam tabi

    günaydınlar iyi forumlar
    İstanbul ve küçük İstanbul olan Çorlu gibi bir yerde sadece işe koşturmakla geçer hayat. Ben hem işsizim hem de küçük bir kasabada yaşıyorum, sessiz sakin huzurlu... Huzuru arada bozan yine her zamanki gibi cehalet ve onun elemanları işte; insan faktörü
  • 11-11-2025, 11:56:16
    #22
    technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul ve küçük İstanbul olan Çorlu gibi bir yerde sadece işe koşturmakla geçer hayat. Ben hem işsizim hem de küçük bir kasabada yaşıyorum, sessiz sakin huzurlu... Huzuru arada bozan yine her zamanki gibi cehalet ve onun elemanları işte; insan faktörü
    çalışmak güzel ama bazıları 1 saatte bizim 1 aylık maaşı alıyor… çalışmanın da bir yöntemi var… çalışmakla insan mutlu olsaydı, madenciler güvenlik görevlileri en mutlu insanlar olurdu

    tez zamanda iş bulmanız dileği ile
  • 11-11-2025, 12:04:26
    #23
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mecburiyetten hocam eşim tedavi görüyor 1 yıl sonra geri döneceğiz kendime değil buradakilere söylüyorum.
    Geçmiş olsun feci patavatsız cevap oldu Yeni memur olrak düşünmüştüm kusura bakma

    Aslında Köyden kasabadan fakı yok Küçük yerleşimlerde Hayatını bitirip birde teşekkür bekleyen kişiye Ağa ,Bey Vs. Büyük yerleşimlerde aynı işi yapana Patron" denir.

    Tek fark Küçük yerleşimde olan Büyük yere geçince rahatlarım hayali kurar

    Bir müşterim köye yerleşti "Şehirde yaşamak aptallık diyor al koyun keçi hayatını yaşa" Ama köydeki bu hayat mı diyor Aradaki tek far Müşterim 5 bin koyunla ve 30 elemanla işe başladı Ahır kokusu bile bilmiyor

    Yani kısaca : Mesel para nerede yaşadığın değil
  • 11-11-2025, 12:05:09
    #24
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çalışmak güzel ama bazıları 1 saatte bizim 1 aylık maaşı alıyor… çalışmanın da bir yöntemi var… çalışmakla insan mutlu olsaydı, madenciler güvenlik görevlileri en mutlu insanlar olurdu

    tez zamanda iş bulmanız dileği ile
    Teşekkür ederim, muhtemelen zaten bu nedenle işsizim bir süredir; sen hakkını alamadıktan ve memlekette haksız yere torpille sadece bütün gün oturarak bizlerin vergileriyle para tokatlasın diye adaletsizce, liyakatsizce birileri boşu boşuna istihdam edildikten sonra gidip ona buna üç kuruşa eziyetin hiçbir anlamı yok. Sonra diyor ki o sistemin içindeki işe yaramazlar, "Sana ne? Senin ne zorun var? Sen de gir.." Biz hem enayiyiz ya hani hem de paralarını ödeyen günah keçileri, zorumuza gitmeyecek ve sövmeyecekmişiz, bak bak bak bak (ba ba ba ba !!) !!!
  • 11-11-2025, 12:10:43
    #25
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun feci patavatsız cevap oldu Yeni memur olrak düşünmüştüm kusura bakma

    Aslında Köyden kasabadan fakı yok Küçük yerleşimlerde Hayatını bitirip birde teşekkür bekleyen kişiye Ağa ,Bey Vs. Büyük yerleşimlerde aynı işi yapana Patron" denir.

    Tek fark Küçük yerleşimde olan Büyük yere geçince rahatlarım hayali kurar

    Bir müşterim köye yerleşti "Şehirde yaşamak aptallık diyor al koyun keçi hayatını yaşa" Ama köydeki bu hayat mı diyor Aradaki tek far Müşterim 5 bin koyunla ve 30 elemanla işe başladı Ahır kokusu bile bilmiyor

    Yani kısaca : Mesel para nerede yaşadığın değil
    est. sorun değil… haklısın para çok önemli… mesela ben 2016 da 30k parayla gittim, 1 yıl çalışmadık… 0 bir yılda hem gezdik hem karar verdik tamammı devam mı diye… sonra işe girdim orada sonra iş yaptım derken 9 yıl geçti…

    parası olana her yer güzeldir… nerede ne kadar paran olacağına bağlı tabi… mesela param olsa koyun işi yapmazdım… havuzlu bir ev, havuz kenarında oturarak borsa yatırım işleri (işte 5 yıl sonraki ben )

    son zamanlarda yatırım işlerine yoğunlaştım… yoksa ilçeye yerleşip orada gece gündüz 3 kuruş için çalışmanın pek de anlamı yok… para olmayınca her yer kötü
  • 11-11-2025, 12:13:16
    #26
    technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, muhtemelen zaten bu nedenle işsizim bir süredir; sen hakkını alamadıktan ve memlekette haksız yere torpille sadece bütün gün oturarak bizlerin vergileriyle para tokatlasın diye adaletsizce, liyakatsizce birileri boşu boşuna istihdam edildikten sonra gidip ona buna üç kuruşa eziyetin hiçbir anlamı yok. Sonra diyor ki o sistemin içindeki işe yaramazlar, "Sana ne? Senin ne zorun var? Sen de gir.." Biz hem enayiyiz ya hani hem de paralarını ödeyen günah keçileri, sorumuza gitmeyecek ve sövmeyecekmişiz, bak bak bak bak (ba ba ba ba !!) !!!
    umutsuzluk insanı aşağı çeker daha çok… kötünün içinde dahi çıkacak bir yol bulmalı asla umudunu kaybetmemelisin… çünkü bahsettiğin sistem zaten bunu istiyor
  • 11-11-2025, 12:27:32
    #27
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umutsuzluk insanı aşağı çeker daha çok… kötünün içinde dahi çıkacak bir yol bulmalı asla umudunu kaybetmemelisin… çünkü bahsettiğin sistem zaten bunu istiyor
    Hedefler de makul ve mantıklı olmalı ya biliyoruz ki, bu memlekette zihniyet değişmedikçe ve kabullenme, yandaşçılık, bencillik, menfaatçilik hep ağır bastığı sürece umut sıfır, olumlu düşünebilmek imkansız , mükemmel bir gelecek hayali de sadece kendini kandırmaktan ibaret.. Kaliteye önem verilen (özellikle kaliteli, işe yarar, gerekli insan kriteri şeklinde düşünülerek) bir ülkede her türlü başarıyı, kazancı, mükemmel hayatı hayal edebilir insan. Umarım bir gün güzel hayaller kurmaya uygun bir ortam oluşur hayalindeyim diyelim. Şimdilik yegane, naçizane, makul hayalim budur; ben göremesem de belki çocuklar, torunlar bari daha mutlu, huzurlu bir hayat görebilir.