çalışmak güzel ama bazıları 1 saatte bizim 1 aylık maaşı alıyor
çalışmanın da bir yöntemi var
çalışmakla insan mutlu olsaydı, madenciler güvenlik görevlileri en mutlu insanlar olurdu
tez zamanda iş bulmanız dileği ile
Teşekkür ederim, muhtemelen zaten bu nedenle işsizim bir süredir; sen hakkını alamadıktan ve memlekette haksız yere torpille sadece bütün gün oturarak bizlerin vergileriyle para tokatlasın diye adaletsizce, liyakatsizce birileri boşu boşuna istihdam edildikten sonra gidip ona buna üç kuruşa eziyetin hiçbir anlamı yok. Sonra diyor ki o sistemin içindeki işe yaramazlar, "Sana ne? Senin ne zorun var? Sen de gir.." Biz hem enayiyiz ya hani hem de paralarını ödeyen günah keçileri, zorumuza gitmeyecek ve sövmeyecekmişiz, bak bak bak bak (ba ba ba ba !!) !!!