Teşekkür ederim, muhtemelen zaten bu nedenle işsizim bir süredir; sen hakkını alamadıktan ve memlekette haksız yere torpille sadece bütün gün oturarak bizlerin vergileriyle para tokatlasın diye adaletsizce, liyakatsizce birileri boşu boşuna istihdam edildikten sonra gidip ona buna üç kuruşa eziyetin hiçbir anlamı yok. Sonra diyor ki o sistemin içindeki işe yaramazlar, "Sana ne? Senin ne zorun var? Sen de gir.." Biz hem enayiyiz ya hani hem de paralarını ödeyen günah keçileri, sorumuza gitmeyecek ve sövmeyecekmişiz, bak bak bak bak (ba ba ba ba !!) !!!
umutsuzluk insanı aşağı çeker daha çok
kötünün içinde dahi çıkacak bir yol bulmalı asla umudunu kaybetmemelisin
çünkü bahsettiğin sistem zaten bunu istiyor