İstanbula geleli 2,5 ay oldu ve bu süre böyle geçti, böyle geçmeye de devam edecek gibi görünüyo akşam yemek yiyip çay içerken saat 9 oluyor normalde 9 dan sonra 12 ye kadar çalışmam lazım evde ama 1 haftadır uyuya kalıyorum
pazar günü olsunda evde dinleneyim diyorum, bir yere gitmek istemiyorum
pazartesi olunca da pazar günün rahat dinlenmesi nedeniyle işe gitmek artık zor gelmeye başladı
2,5 aydır hayat yok, karanlıkta gidip karanlıkta geliyorum
Nasıl yaşıyorsunuz böyle ya cidden zoruma gidiyor
iyi ki 9 yıl önce kaçmışız, çok güzel 9 yıl yaşadık çok anılarımız oldu şimdi 1 yıl geçse de geri dönsek diye gün sayıyoruz ailecek

Bunu da anlatacağım yt kanalımda yakında uyumaktan vakit bulursam tabi

günaydınlar iyi forumlar