Valla paran olduktan sonra her yerde yaşarsın, bizimkisi yaşamak değil hayatta kalıyoruz sadece
ya hocam şuan burda yaptığım işi çanakkalede yapsam aynı parayı kazanırım aylık
13 saat işe odaklansam böyle
orada daha fazla kazanırım hatta
para olunca da istanbulda trafik, maganda, o, bu derken hayat çekilmez bence ya
bak mesela çanakkalede nasıl yaşıyordum
sabah 8-9 arası kalkıp çocuklarla ailecek kahvaltı yapıyordum 11 e kadar
çayımı alıp bilgisayar başında 2-3 e kadar çalışıyor, sonra küçük sanayiye gidip çay ocağında çay içerek esnafla sohbet ediyor, akşam üstü eve gelip çocukları önce parka sonra dondurmacıya götürüyordum
akşam yemekten sonra aile filmi yada çizgi film izleyip 12-1 e kadar tekrar çalışıp yatıyordum
bu bir yerde çalışmazken, çalışırken de 8 de kalkıp sanayiye gidiyor çay ocağında esnafla kahvaltı yapıp sohbet ettikten sonra 9 da işe başkıyordum.. akşam 5-6 arası eve gelip çocuklar ile oynuyordum parkya biraz
gece 1-2 ye kadar pc başında çalışıyordum sonra
yani zamanın değeri vardı
az kazanıp mutlu yaşıyorduk
şuan bizim eve (2 katlı ev 3 aile) 250k para giriyor ama para yok elde

o kadar çalışıyoruz hayat yok