ceptenparakazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı dert sabah 7de kalk kahvaltı yapmadan çık akşam 8de eve gir gün bitti zaten uykudan da birşey anlamıyorum, ev sahibi çıkarsa kirasını verebileceğim giriş katlar hariç daire yok
çoğu aile öyle hocam ya, hep bir koşuşturm.. sen kira veriyorsun zorunluluklar var… yahu biz kira vermiyoruz yine elde bir şey yok (işin espirisi bu para yok ama yatırım yaptık ondan yok, başka harcayacak yer yok ki)

çanakkalede daha az kazanırken hatta kirada yaşaduğım halde daha az kazanırken hem mutlu yaşadık (keçi koyun tavuk köpek, ördek, hindi bunlar yetiştirdiklerimiz, sebze yetiştirdiğimiz bahçemiz) hatta 9 sene içerisinde arsa alıp üzerine ev yaptım, daha az kazandığım halde… burda ayda 100k kazansam bile 9 yılda bahçeli müstakil bir ev yapamam…

neyi güzel buranın anlamıyorum… (89 yılından bu yana istanbul’da yaşıyorum)