fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş temponuzu değişmelisiniz herkes 6 da kalmıyor 8 de kalkan 9 da işde olan da var eviniz nerdeyse işiniz de oray yakın olmalı evinizi iş yeri olan bölgeye taşımayın işinizi eve yakın bölgeden bulun
hayatınızı iş temposuna göre kurarsanız umutsuz vakka olmaya devam
Güzel diyorsunuz hocam 2015-2016 arası öyleydi iş yerim (şantiyem) evime 15 dk yürüne mesafesindeydi, eşim de çalışıyordu ben de… ayda güzel kazanıyorduk… evimiz vardı… ama durum aynıydı 2-3 saat yoldan kar edince değişse keşke

zaten o yaz işimizi ikimizde bırakıp çanakkaleye taşındık…

örneğin şuan işi bırakıp evden çalışsam aynı maaşı kazanabilirim… ama durum yine değişmiyor sadece yoldan kar ettik… yine hayat yok