Browland adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbul’da Nasıl Yaşıyorsunuz ya ?
37
●1.676
- 11-11-2025, 12:32:19Ek olarak, sistem bizim mevcut duruma boyun eğmemizi, karşı çıkmamamızı ve susmamızı, biat edip sistemin içine girerek "ekmeğe giden yol artık bizden geçiyor" rezilliğini sindirip zoraki yandaş, zoraki seçmen olmamızı, onlar hanedanlık sefası sürerken ömür boyu onlara kölelik yapmamızı istiyor aslında. Ben boyun eğmeyeceğim, ölmeyi tercih ederim hizmetkar olmaktansa
- 11-11-2025, 12:35:30İstanbulda üniversite okunurmu hocam bu tarz şeyleri hep duyuyorum istanbul hakkında . Ben istanbul yerine Ankara tercih etmeyi düşünüyorum mantıklımı sizce?Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 12:37:07sistem vazgeçmenizi istiyor, vazgeçmeyince de yükselmenizi istiyor… tepede de birileri olmalı ki birileri aşağıda kalsın, vazgeçenler aşağıda vazgeçmeyenler yukarıda… her durumda aşağısı ve yukarısı için fırsatlar ve nedenler olacaktechnician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2025, 15:24:35İstanbul kesinlikle yaşanacak şehir değil. Havası, insanları kalabalıklığı hepsi çok kötü. Arada gezmeye gidiyorum, oradaki durumu görüp halime şükür ediyorum her seferinde
Herkes tıkılmış kalmış bir yerlere. Ciddi anlamda insanın ömrü kısalıyor orada. İyiki zamanında kaçıpta gitmişiz.
- 11-11-2025, 17:26:01İstanbul çok parası olan için iyi bir şehirdir.
Çok paradan kastım sakin elite yerlerinde yaşama fırsatı olan , mümkünse villa yeşillik içinde.
Ve hafta içi dahi gezebilecek fırsatı maddi gücü olanlar.
Bunun dışında istanbul paran olsa dahi çekilmez , trafik hafta sonu her yeri kilitliyor , paran dahi olsa çözümü yok.
1 saat oturacağın yere gitmek için 2-3 saat trafik çekiyorsun.
Çoğu kişi istanbulun kalabalığını seviyor , aynı zamanda nefret ediyor ikisi bir arada
- 11-11-2025, 18:02:25akşam oldu mesai bitti… arnavutköy-esenyurt trafiği başladı… eve girmeden kayınçıların oraya gideceğim, eşim oradaymış… gitti bir gün daha hayatımdan… 9 da eve geç, dinlen artık dinlenebilirsen…

her gün günlük mü tutsam acaba… neyse 1 saat yolda hesap açmaya çalışayım bari
iyi forumlar


Herkes tıkılmış kalmış bir yerlere. Ciddi anlamda insanın ömrü kısalıyor orada. İyiki zamanında kaçıpta gitmişiz.
