technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak, sistem bizim mevcut duruma boyun eğmemizi, karşı çıkmamamızı ve susmamızı, biat edip sistemin içine girerek "ekmeğe giden yol artık bizden geçiyor" rezilliğini sindirip zoraki yandaş, zoraki seçmen olmamızı, onlar hanedanlık sefası sürerken ömür boyu onlara kölelik yapmamızı istiyor aslında. Ben boyun eğmeyeceğim, ölmeyi tercih ederim hizmetkar olmaktansa
sistem vazgeçmenizi istiyor, vazgeçmeyince de yükselmenizi istiyor… tepede de birileri olmalı ki birileri aşağıda kalsın, vazgeçenler aşağıda vazgeçmeyenler yukarıda… her durumda aşağısı ve yukarısı için fırsatlar ve nedenler olacak