İstanbul çok parası olan için iyi bir şehirdir.
Çok paradan kastım sakin elite yerlerinde yaşama fırsatı olan , mümkünse villa yeşillik içinde.
Ve hafta içi dahi gezebilecek fırsatı maddi gücü olanlar.

Bunun dışında istanbul paran olsa dahi çekilmez , trafik hafta sonu her yeri kilitliyor , paran dahi olsa çözümü yok.

1 saat oturacağın yere gitmek için 2-3 saat trafik çekiyorsun.

Çoğu kişi istanbulun kalabalığını seviyor , aynı zamanda nefret ediyor ikisi bir arada