İstanbul kesinlikle yaşanacak şehir değil. Havası, insanları kalabalıklığı hepsi çok kötü. Arada gezmeye gidiyorum, oradaki durumu görüp halime şükür ediyorum her seferinde

Herkes tıkılmış kalmış bir yerlere. Ciddi anlamda insanın ömrü kısalıyor orada. İyiki zamanında kaçıpta gitmişiz.