umutsuzluk insanı aşağı çeker daha çok
kötünün içinde dahi çıkacak bir yol bulmalı asla umudunu kaybetmemelisin
çünkü bahsettiğin sistem zaten bunu istiyor
Ek olarak, sistem bizim mevcut duruma boyun eğmemizi, karşı çıkmamamızı ve susmamızı, biat edip sistemin içine girerek "ekmeğe giden yol artık bizden geçiyor" rezilliğini sindirip zoraki yandaş, zoraki seçmen olmamızı, onlar hanedanlık sefası sürerken ömür boyu onlara kölelik yapmamızı istiyor aslında. Ben boyun eğmeyeceğim, ölmeyi tercih ederim hizmetkar olmaktansa