İstanbulda Nasıl Yaşıyorsunuz ya ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İstanbulda Nasıl Yaşıyorsunuz ya ?
37
●
1.676
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İstanbulda Nasıl Yaşıyorsunuz ya ?
1
2
3
4
5
11-11-2025, 21:24:24
#37
EkinoX
Ben pendikte oturuyorum okulum esenyurtta saygılar
11-11-2025, 21:29:02
#38
Ozturkm2
Orada yaşayanlar (ailemde dahil) bu dünyada işledikleri bir günahın bedelini ödüyorlar diğer tarafa kalmaması için. O metrobüs o otobüslerin halleri kadınların çocukların itiş tepiş tıkış halleri of of of
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler