• 11-11-2025, 21:24:24
    #37
    Ben pendikte oturuyorum okulum esenyurtta saygılar
  • 11-11-2025, 21:29:02
    #38
    Orada yaşayanlar (ailemde dahil) bu dünyada işledikleri bir günahın bedelini ödüyorlar diğer tarafa kalmaması için. O metrobüs o otobüslerin halleri kadınların çocukların itiş tepiş tıkış halleri of of of