akşam oldu mesai bitti… arnavutköy-esenyurt trafiği başladı… eve girmeden kayınçıların oraya gideceğim, eşim oradaymış… gitti bir gün daha hayatımdan… 9 da eve geç, dinlen artık dinlenebilirsen…


her gün günlük mü tutsam acaba… neyse 1 saat yolda hesap açmaya çalışayım bari

iyi forumlar