Sabahın 6 sında kalkıp (çoğunlukla 5 te kalkıyorum) 6:30 da evden çıkıp 7 de servise binip 8 de iş başı yapıp akşam 5 e kadar çalışıp, saat 7 de evde oluyorum
.
İstanbula geleli 2,5 ay oldu
ve bu süre böyle geçti, böyle geçmeye de devam edecek gibi görünüyo
akşam yemek yiyip çay içerken saat 9 oluyor
normalde 9 dan sonra 12 ye kadar çalışmam lazım evde ama 1 haftadır uyuya kalıyorum
pazar günü olsunda evde dinleneyim diyorum, bir yere gitmek istemiyorum
pazartesi olunca da pazar günün rahat dinlenmesi nedeniyle işe gitmek artık zor gelmeye başladı
2,5 aydır hayat yok, karanlıkta gidip karanlıkta geliyorum
Nasıl yaşıyorsunuz böyle ya
cidden zoruma gidiyor
iyi ki 9 yıl önce kaçmışız, çok güzel 9 yıl yaşadık
çok anılarımız oldu
şimdi 1 yıl geçse de geri dönsek diye gün sayıyoruz ailecek
Bunu da anlatacağım yt kanalımda yakında
uyumaktan vakit bulursam tabi
günaydınlar iyi forumlar