Hiç unutmam 2016 gibi babamın masko'da ofisi vardı ve bahçeşehir'de oturuyorduk. ( bilmeyen için otoyol mesafesi 15-20 dk )
9'da personel geliyordu babam sabah 6 gibi evden çıkardı ofise çaycı geldiğinde çayı demlemiş oluyorum şaşırıyor diyordu.
Erken çıkmasının tek nedeni sabah trafiğine kalmamak çünkü 7-7.30 gibi sabah trafiği başlıyor derdi .
O gün anlamalıymışım aslında İstanbul'dan olmazmış