Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umutsuzluk insanı aşağı çeker daha çok… kötünün içinde dahi çıkacak bir yol bulmalı asla umudunu kaybetmemelisin… çünkü bahsettiğin sistem zaten bunu istiyor
Hedefler de makul ve mantıklı olmalı ya biliyoruz ki, bu memlekette zihniyet değişmedikçe ve kabullenme, yandaşçılık, bencillik, menfaatçilik hep ağır bastığı sürece umut sıfır, olumlu düşünebilmek imkansız , mükemmel bir gelecek hayali de sadece kendini kandırmaktan ibaret.. Kaliteye önem verilen (özellikle kaliteli, işe yarar, gerekli insan kriteri şeklinde düşünülerek) bir ülkede her türlü başarıyı, kazancı, mükemmel hayatı hayal edebilir insan. Umarım bir gün güzel hayaller kurmaya uygun bir ortam oluşur hayalindeyim diyelim. Şimdilik yegane, naçizane, makul hayalim budur; ben göremesem de belki çocuklar, torunlar bari daha mutlu, huzurlu bir hayat görebilir.