İstanbul ve küçük İstanbul olan Çorlu gibi bir yerde sadece işe koşturmakla geçer hayat. Ben hem işsizim hem de küçük bir kasabada yaşıyorum, sessiz sakin huzurlu... Huzuru arada bozan yine her zamanki gibi cehalet ve onun elemanları işte; insan faktörü
çalışmak güzel ama bazıları 1 saatte bizim 1 aylık maaşı alıyor
çalışmanın da bir yöntemi var
çalışmakla insan mutlu olsaydı, madenciler güvenlik görevlileri en mutlu insanlar olurdu
tez zamanda iş bulmanız dileği ile