cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun feci patavatsız cevap oldu Yeni memur olrak düşünmüştüm kusura bakma

Aslında Köyden kasabadan fakı yok Küçük yerleşimlerde Hayatını bitirip birde teşekkür bekleyen kişiye Ağa ,Bey Vs. Büyük yerleşimlerde aynı işi yapana Patron" denir.

Tek fark Küçük yerleşimde olan Büyük yere geçince rahatlarım hayali kurar

Bir müşterim köye yerleşti "Şehirde yaşamak aptallık diyor al koyun keçi hayatını yaşa" Ama köydeki bu hayat mı diyor Aradaki tek far Müşterim 5 bin koyunla ve 30 elemanla işe başladı Ahır kokusu bile bilmiyor

Yani kısaca : Mesel para nerede yaşadığın değil
est. sorun değil… haklısın para çok önemli… mesela ben 2016 da 30k parayla gittim, 1 yıl çalışmadık… 0 bir yılda hem gezdik hem karar verdik tamammı devam mı diye… sonra işe girdim orada sonra iş yaptım derken 9 yıl geçti…

parası olana her yer güzeldir… nerede ne kadar paran olacağına bağlı tabi… mesela param olsa koyun işi yapmazdım… havuzlu bir ev, havuz kenarında oturarak borsa yatırım işleri (işte 5 yıl sonraki ben )

son zamanlarda yatırım işlerine yoğunlaştım… yoksa ilçeye yerleşip orada gece gündüz 3 kuruş için çalışmanın pek de anlamı yok… para olmayınca her yer kötü