Geçmiş olsun feci patavatsız cevap oldu Yeni memur olrak düşünmüştüm kusura bakma
Aslında Köyden kasabadan fakı yok Küçük yerleşimlerde Hayatını bitirip birde teşekkür bekleyen kişiye Ağa ,Bey Vs. Büyük yerleşimlerde aynı işi yapana Patron" denir.
Tek fark Küçük yerleşimde olan Büyük yere geçince rahatlarım hayali kurar
Bir müşterim köye yerleşti "Şehirde yaşamak aptallık diyor al koyun keçi hayatını yaşa" Ama köydeki bu hayat mı diyor Aradaki tek far Müşterim 5 bin koyunla ve 30 elemanla işe başladı Ahır kokusu bile bilmiyor
Yani kısaca : Mesel para nerede yaşadığın değil
est. sorun değil
haklısın para çok önemli
mesela ben 2016 da 30k parayla gittim, 1 yıl çalışmadık
0 bir yılda hem gezdik hem karar verdik tamammı devam mı diye
sonra işe girdim orada sonra iş yaptım derken 9 yıl geçti
parası olana her yer güzeldir
nerede ne kadar paran olacağına bağlı tabi
mesela param olsa koyun işi yapmazdım
havuzlu bir ev, havuz kenarında oturarak borsa yatırım işleri (işte 5 yıl sonraki ben )
son zamanlarda yatırım işlerine yoğunlaştım
yoksa ilçeye yerleşip orada gece gündüz 3 kuruş için çalışmanın pek de anlamı yok
para olmayınca her yer kötü