Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 07-08-2009, 18:46:07
    #73
    Kristal Kola
  • 08-08-2009, 00:32:47
    #74
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kristal Kola
    kristal kola kalktı yaw piyasadan
  • 08-08-2009, 02:03:58
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim

    https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html

    Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin

    Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..
  • 08-08-2009, 02:10:25
    #76
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim

    https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html

    Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin

    Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..
    Geçmiş olsun ALLAH şifa versin.Evet asitin böyle bir zararıda var.Kaç yıldır ve ne kadar aralıklarla içtiğini sorbilirmiyim acaba?
  • 08-08-2009, 02:57:59
    #77
    Üyeliği durduruldu
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ALLAH şifa versin.Evet asitin böyle bir zararıda var.Kaç yıldır ve ne kadar aralıklarla içtiğini sorbilirmiyim acaba?
    Hocam doktorumun dediklerine göre asit sadece ana etkenlerden bir tanesi. Diğer etkenler acı , ekşi , stres ve alkol. En büyük etken ise sigaraymış normalde insan midesi canlılar arasındaki en sağlam mideymiş. Taşı bile eritecek güçte bir yapısı varmış. Sigara içindeki bir madde midenin eritme özelliğini sağlayan mide zarına bir çeşit kaplama yaparak zarın özelliğini kaybetmesini sağlıyor ve asit bu anda devreye girerek yavaş yavaş zarı eriterek mideyi delmeye başlıyormuş

    Kendimi bildim bileli kola içerim , günde 2,5 litre en az Evde ekmek biterdi ama kola bitmezdi o derece düşün
  • 08-08-2009, 02:59:42
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Günde 1 litreye indirmeyi başardım..

    Savaşım sürüyor.. Amaç kutu cola..
  • 08-08-2009, 03:02:46
    #79
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 1 litreye indirmeyi başardım..
    Savaşım sürüyor.. Amaç kutu cola..
    Ben artık ayran içicem hocam tavsiye ederim
  • 08-08-2009, 03:03:23
    #80
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doktorumun dediklerine göre asit sadece ana etkenlerden bir tanesi. Diğer etkenler acı , ekşi , stres ve alkol. En büyük etken ise sigaraymış normalde insan midesi canlılar arasındaki en sağlam mideymiş. Taşı bile eritecek güçte bir yapısı varmış. Sigara içindeki bir madde midenin eritme özelliğini sağlayan mide zarına bir çeşit kaplama yaparak zarın özelliğini kaybetmesini sağlıyor ve asit bu anda devreye girerek yavaş yavaş zarı eriterek mideyi delmeye başlıyormuş

    Kendimi bildim bileli kola içerim , günde 2,5 litre en az Evde ekmek biterdi ama kola bitmezdi o derece düşün
    Sigara,stres,cola hepsi var ,midem de hiç sorun yok şuan ama tedbiri elden bırakmamak lazım
  • 08-08-2009, 03:05:52
    #81
    Üyeliği durduruldu
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık ayran içicem hocam tavsiye ederim
    Yeni bişey buldum milkshake diye süte karıştırıyorsun baya iyi gidiyor

    Tavsiye ederimm (:


    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara,stres,cola hepsi var ,midem de hiç sorun yok şuan ama tedbiri elden bırakmamak lazım
    Stres bitiriyor zaten adamı