Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim

https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html

Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin

Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..