Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim

Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi

Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim
https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html
Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin
Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..