gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam doktorumun dediklerine göre asit sadece ana etkenlerden bir tanesi. Diğer etkenler acı , ekşi , stres ve alkol. En büyük etken ise sigaraymış normalde insan midesi canlılar arasındaki en sağlam mideymiş. Taşı bile eritecek güçte bir yapısı varmış. Sigara içindeki bir madde midenin eritme özelliğini sağlayan mide zarına bir çeşit kaplama yaparak zarın özelliğini kaybetmesini sağlıyor ve asit bu anda devreye girerek yavaş yavaş zarı eriterek mideyi delmeye başlıyormuş

Kendimi bildim bileli kola içerim , günde 2,5 litre en az Evde ekmek biterdi ama kola bitmezdi o derece düşün
Sigara,stres,cola hepsi var ,midem de hiç sorun yok şuan ama tedbiri elden bırakmamak lazım