Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 08-08-2009, 07:48:29
    #91
    Üyeliği durduruldu
    Acılı Şalgam Doğanay tercihimdir
  • 08-08-2009, 11:19:41
    #92
    Üyeliği durduruldu
    Pepsi gibisi yok..
  • 08-08-2009, 11:21:53
    #93
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içiyorsam sebebi çok


    Yaw toplu olarak bırakalım şu mereti
  • 08-08-2009, 15:05:48
    #94
    hepsi zararlı bunların hiç birini içmemek lazım.. herkeze güzel geliyor cünkü içinde alışkanlık yapıcı maddesi var..
  • 08-08-2009, 16:34:26
    #95
    gazoz türevi içecekler(cola, fanta vb) zararlıdır.. mümkünse ve varsa ayran tercihimdir.
  • 08-08-2009, 17:05:03
    #96
    Üyeliği durduruldu
    Rockipsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazoz türevi içecekler(cola, fanta vb) zararlıdır.. mümkünse ve varsa ayran tercihimdir.
    en iyisini yapıyorsun hocam

    arkadaşlar hastanede ki fotomu koyucam sizin için halimi görünce bir daha içmessiniz
  • 08-08-2009, 23:23:30
    #97
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uludağ gazoz
  • 09-08-2009, 00:23:45
    #98
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>Le Cola / bim'de satılıyor
    /</kd>
    Harika bir bakış açısı
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisini yapıyorsun hocam
    arkadaşlar hastanede ki fotomu koyucam sizin için halimi görünce bir daha içmessiniz
    Ne oldu ki

    hiçbiri bu arada.
  • 09-08-2009, 00:37:12
    #99
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cocola gelirinin yarısı israile gidiyormuş ve hatta israilde yapılan bir reklam kampanyasında coca cola iç orduna yardım et tarzı yazılar vardı.(ben google'nin yalancısıyım)