Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 06-08-2009, 02:52:15
    #46
    Üyeliği durduruldu
    coca cola yı ve pepsi yi bi klozete dökün bakıyım tum kirler gidiyormu

    "Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı"
    ColaTurka
  • 06-08-2009, 08:35:30
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Coca-Cola tabi ki
  • 06-08-2009, 10:20:13
    #48
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coca cola yı ve pepsi yi bi klozete dökün bakıyım tum kirler gidiyormu
    "Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı"
    ColaTurka
    ColaTurka dökünce gitmiyor mu ?
  • 06-08-2009, 11:14:16
    #49
    EFES

    Hem asitli hem ucuz
  • 06-08-2009, 11:16:34
    #50
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pepsi olmazsa cola
    Yalandan kim ölmüş ki
  • 06-08-2009, 11:17:11
    #51
    Üyeliği durduruldu
    coca cola..
  • 06-08-2009, 11:18:51
    #52
    coca colayı bırakmıştık limonlu pepsiler vardı bu yüzden ondan alıyorduk sonra yine coca colaya döndük
  • 06-08-2009, 11:27:22
    #53
    En kral kola PEPSİ !
  • 06-08-2009, 11:29:01
    #54
    Üyeliği durduruldu
    En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi