zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
coca cola yı ve pepsi yi bi klozete dökün bakıyım tum kirler gidiyormu
"Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı"
ColaTurka
ColaTurka dökünce gitmiyor mu ?