Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 05-08-2009, 22:04:37
    #28
    Coca Cola
  • 05-08-2009, 22:08:03
    #29
    Bence pepsi, şekeri felan güzel coco cola bozdu kendini geçen bi coco cola zero içiyim dedim içtiğime pişman oldum çok tatlı hiç tavsiye etmem tabi şekerli sevenleri bilemem.
  • 05-08-2009, 22:11:44
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Asitli Bişey Olsunda Ne Olursa Olsun :P

    Coca Cola ve Turca
  • 05-08-2009, 22:16:07
    #31
    keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayran.
    Haklısın birazda özümüze dönmemiz lazım
  • 05-08-2009, 22:19:02
    #32
    soğuk su, ayran ara sıra coca cola zero
  • 05-08-2009, 22:35:18
    #33
    no#1; le cola

    bim marketlerde bulabilirsiniz
  • 05-08-2009, 22:40:40
    #34
    pepsii en ıyısı
  • 05-08-2009, 23:01:09
    #35
    Üyeliği durduruldu
    coca coladan şaşmam
  • 05-08-2009, 23:58:18
    #36
    Pepsi şekerli su.

    Coco cola gibisi var mı