cocola gelirinin yarısı israile gidiyormuş ve hatta israilde yapılan bir reklam kampanyasında coca cola iç orduna yardım et tarzı yazılar vardı.(ben google'nin yalancısıyım)
Coca-Cola Amerika 'da kurulan bir firma olduğu için bu bilgiye ulaşmış olmalısınız. Ama Amerikan başkanının değil ki, Türkiye de nasıl büyük firmalar varsa oda öyle. Adam safmıki kazandığını İsrail 'e versin.
Cola çok fazla yedirdiği için hafta bir içiyorum o da anca pizza felan olursa, pizza'nın yanın ayran, su, soda iyi gitmiyor Onun dışında ben her yemekte meyve suyu içerim + günde 1 soda + 2 lt su daha ne olsun dimi