Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 09-08-2009, 01:34:38
    Üyeliği durduruldu
    uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cocola gelirinin yarısı israile gidiyormuş ve hatta israilde yapılan bir reklam kampanyasında coca cola iç orduna yardım et tarzı yazılar vardı.(ben google'nin yalancısıyım)
    Coca-Cola Amerika 'da kurulan bir firma olduğu için bu bilgiye ulaşmış olmalısınız. Ama Amerikan başkanının değil ki, Türkiye de nasıl büyük firmalar varsa oda öyle. Adam safmıki kazandığını İsrail 'e versin.
  • 09-08-2009, 03:05:00
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika bir bakış açısı
    Ne oldu ki
    hiçbiri bu arada.
    https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html
  • 09-08-2009, 04:12:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cola çok fazla yedirdiği için hafta bir içiyorum o da anca pizza felan olursa, pizza'nın yanın ayran, su, soda iyi gitmiyor Onun dışında ben her yemekte meyve suyu içerim + günde 1 soda + 2 lt su daha ne olsun dimi
  • 09-08-2009, 08:45:29
    Üyeliği durduruldu
    coca cola tabiki
  • 09-08-2009, 09:22:13
    Chat cola , Le cola , kristal kola

    kolayı çok içerim ama genelde Coca Cola olur.