uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cocola gelirinin yarısı israile gidiyormuş ve hatta israilde yapılan bir reklam kampanyasında coca cola iç orduna yardım et tarzı yazılar vardı.(ben google'nin yalancısıyım)
Coca-Cola Amerika 'da kurulan bir firma olduğu için bu bilgiye ulaşmış olmalısınız. Ama Amerikan başkanının değil ki, Türkiye de nasıl büyük firmalar varsa oda öyle. Adam safmıki kazandığını İsrail 'e versin.