Cola çok fazla yedirdiği için hafta bir içiyorum o da anca pizza felan olursa, pizza'nın yanın ayran, su, soda iyi gitmiyor Onun dışında ben her yemekte meyve suyu içerim + günde 1 soda + 2 lt su daha ne olsun dimi