Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 08-08-2009, 03:12:32
    #82
    Üyeliği durduruldu
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara,stres,cola hepsi var ,midem de hiç sorun yok şuan ama tedbiri elden bırakmamak lazım
    Hocam eğer bunların hepsi varsa tavsiyem hemen bir mide endoskopisi çekilmen. Bu meret hastalık iyice yerleştikten sonra belirtilerini göstermeye başlıyor.
  • 08-08-2009, 03:13:58
    #83
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bişey buldum milkshake diye süte karıştırıyorsun baya iyi gidiyor
    Tavsiye ederimm (:
    Stres bitiriyor zaten adamı
    milkshake iyi aklıma getirdin hocam uzun zamandır içmiyordum
  • 08-08-2009, 03:16:07
    #84
    yaw doktordan çıkmıyorum zaten.neyse bununda stresini yapmadan önce gideyim en iyisi doktora
  • 08-08-2009, 03:16:16
    #85
    Üyeliği durduruldu
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milkshake iyi aklıma getirdin hocam uzun zamandır içmiyordum
    20TL 'lik stok yaptım eve
  • 08-08-2009, 03:21:52
    #86
    geçen sene 2,5 litre içiyordum günde, bu aralar 4-5 litre arası oldu

    cocacola
  • 08-08-2009, 03:22:35
    #87
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20TL 'lik stok yaptım eve
    ben ilk izmirde içmiştim o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim ) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir
  • 08-08-2009, 03:23:13
    #88
    Üyeliği durduruldu
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene 2,5 litre içiyordum günde, bu aralar 4-5 litre arası oldu
    cocacola
    intahar girişimi
  • 08-08-2009, 03:30:56
    #89
    Üyeliği durduruldu
    eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene 2,5 litre içiyordum günde, bu aralar 4-5 litre arası oldu
    cocacola
    3 ayın kaldı


    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ilk izmirde içmiştim o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim ) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir


    İzmir ah ahh..


    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    intahar girişimi
    aynen



    Buyurun milkshake :
  • 08-08-2009, 03:35:23
    #90
    gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    intahar girişimi
    içiyorsam sebebi çok