eub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen sene 2,5 litre içiyordum günde, bu aralar 4-5 litre arası oldu
cocacola
3 ayın kaldı


gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk izmirde içmiştim o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim ) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir


İzmir ah ahh..


gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
intahar girişimi
aynen



Buyurun milkshake :