Konu
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
08-08-2009, 03:30:56
#89
ThreeG
Üyeliği durduruldu
eub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçen sene 2,5 litre içiyordum günde, bu aralar 4-5 litre arası oldu
cocacola
3 ayın kaldı
gtemtek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben ilk izmirde içmiştim
o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim
) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir
İzmir ah ahh..
gtemtek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
intahar girişimi
aynen
Buyurun milkshake :