ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20TL 'lik stok yaptım eve
ben ilk izmirde içmiştim o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim ) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir