Konu
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
08-08-2009, 03:22:35
#87
gtemtek
Üyeliği durduruldu
ThreeG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
20TL 'lik stok yaptım eve
ben ilk izmirde içmiştim
o zaman ki kız arkadaşım ( şimdi ki eşim
) milkshake i çok iyi buranın dediğinde bozuntuya vermeden evet devamlı içerim diyip ne olduğundan haberim olmadan verdiğim ilk sipariştir