Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 06-08-2009, 00:05:36
    #37
    Hiç biri kola kullanmıyorum.
  • 06-08-2009, 00:07:50
    #38
    Bende markette bir kere cola testine katılmıştım.Pepsiyi beğenmiştim.Eve pepsiden başkasınıda pek sokmuyorum
  • 06-08-2009, 00:11:14
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Coca-Cola her zaman. Le Cola'dan Cola Turka'ya hepsini denedim en iyisi bence Coca-Cola
  • 06-08-2009, 00:12:59
    #40
    hiçbirisi.
    En köklü gazoz markası Türk gazozu Uludağ gazoz.
  • 06-08-2009, 00:54:18
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pepsi'nin tadı yok hiçbirinde ama şu aralar favorim "Uludag Limonata"
  • 06-08-2009, 01:15:45
    #42
    bayadır kola içmiyorum. bence en iyisi hiç biri.
  • 06-08-2009, 01:20:53
    #43
    Pepsi tabikide.Le cola da içmem bim'ede girmem
  • 06-08-2009, 01:22:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Coca-cola vaz geçilmezdir benim için her gün 2 veya 2.5 lt kesin içerim sağlığa zararlı aslında ama işte içiyoruz.
  • 06-08-2009, 02:46:03
    #45
    Olsada içsek marketcide kapattı tuh tya )):