Anket Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 138
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
Pepsi
%29,71 (41 Oy)
Coca-cola
%53,62 (74 Oy)
Cola-Turka
%13,77 (19 Oy)
Hiç biri
%15,94 (22 Oy)
  • 06-08-2009, 13:37:40
    #55
    reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi
    bööö sabah sabah iyi geldi
  • 06-08-2009, 15:16:34
    #56
    reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi
    Adanalılar bilir..Şırdan'a tadı b*k verir

    Cola'ya da tadı fare verir
  • 06-08-2009, 15:18:18
    #57
    Benim Favorim Uludağ-limonata,gazoz eğer yoksa Pepsi coca cola asla.
  • 06-08-2009, 15:19:07
    #58
    Zorunlu durumlar olmadıkca PEPSI'den şaşmam

    1 Parça limon, 2 parça buz ve pepsi. Hiçbirine değişmem içeceklerin.
  • 06-08-2009, 15:19:27
    #59
    Üyeliği durduruldu
    reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi
    Hocam sizde birilerinin uydurmasıyla güzel gaza gelmişsiniz. Öyle birşey olsa bu memlekette neden sattırsınlar bu kolayı? Neyse tartışma çıkmasın,

    vote coca-cola.
  • 06-08-2009, 15:53:34
    #60
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu durumlar olmadıkca PEPSI'den şaşmam

    1 Parça limon, 2 parça buz ve pepsi. Hiçbirine değişmem içeceklerin.
    evet pepsiyle limon güzel oluyor.pepsi twist güzeldi ama kalktı işte
  • 06-08-2009, 15:54:41
    #61
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizde birilerinin uydurmasıyla güzel gaza gelmişsiniz. Öyle birşey olsa bu memlekette neden sattırsınlar bu kolayı? Neyse tartışma çıkmasın,
    vote coca-cola.
    cola meyan kökünden yapılıyor.Fare'nin en sevdiği şeyde meyan köküdür.burdan bir anlam çıkartılır herhalde
  • 06-08-2009, 15:55:27
    #62
    Tabiki Pepsi
  • 06-08-2009, 16:43:40
    #63
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cola meyan kökünden yapılıyor.Fare'nin en sevdiği şeyde meyan köküdür.burdan bir anlam çıkartılır herhalde
    evet bunla ilgili yazılacak çok şey var ama....