KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zorunlu durumlar olmadıkca PEPSI'den şaşmam

1 Parça limon, 2 parça buz ve pepsi. Hiçbirine değişmem içeceklerin.
evet pepsiyle limon güzel oluyor.pepsi twist güzeldi ama kalktı işte