Konu
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
06-08-2009, 15:16:34
#56
okanyuksel
reaLitycrew adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi
Adanalılar bilir..Şırdan'a tadı b*k verir
Cola'ya da tadı fare verir