reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kralı Coca Cola.Böcek suyu.Fare kanı filan var içinde dehşet güzel içmesi
Adanalılar bilir..Şırdan'a tadı b*k verir

Cola'ya da tadı fare verir