Konu
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
05-08-2009, 22:08:03
#29
profaks
Bence pepsi, şekeri felan güzel coco cola bozdu kendini geçen bi coco cola zero içiyim dedim içtiğime pişman oldum çok tatlı hiç tavsiye etmem tabi şekerli sevenleri bilemem.