Konu
Pepsi mi ? Coca-cola mı?Cola Turka mı?
08-08-2009, 15:05:48
#94
analyz
hepsi zararlı bunların hiç birini içmemek lazım.. herkeze güzel geliyor cünkü içinde alışkanlık yapıcı maddesi var..