Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim

Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi

Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim
https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html
Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin
Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..
Geçmiş olsun

ALLAH şifa versin.Evet asitin böyle bir zararıda var.Kaç yıldır ve ne kadar aralıklarla içtiğini sorbilirmiyim acaba?