gtemtek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günde 2.5 litre içmedim mi rahatsız olan biriydim Marka aramazdım yeterki cola olsun. Fakat 1 ay önce bir gece yarısı aşırı mide ağrısı ile uyanarak hastaneye zor attım kendimi , teşhis mide delinmesi Acilen ameliyata aldılar mide küçültüldü ve 12 parmak bağırsağım alındı. Hala tedavi görüyorum ve şu anda hastanedeyim

https://www.r10.net/off-topic/428667-...operasyon.html

Bence kendinize bir dur diyip mümkün olduğu kadar içmeyin

Nacizane bir tavsiyeydi teşekkürler..
Geçmiş olsun ALLAH şifa versin.Evet asitin böyle bir zararıda var.Kaç yıldır ve ne kadar aralıklarla içtiğini sorbilirmiyim acaba?