Whatsapp olayı tamamen aktif olduğunda büyük ihtimalle tüm kullanıcılar rahat şekilde kullanır. Güvenlik iyidir. Geçen gün bizim sigortacının instagramını çalmışlar ve neticide adam en az 10-15 kişiyi dolandırmış. İBAN Numarasına dünya kadar para almışlar. r10 daki kişiler öyle kolay ve o kadar yüklü dolandırılmaz ama yine de dikkat etmek lazım.
Bana zaten düzenli olarak 2fa doğrulama istiyordu. Biraz daha gelişmiş olanı yapıldı sanırım. Bütün forumlar buna dikkat ediyor. Donanım haber de direkt cep telefonu ile giriş olayını getirmiş. Dün bir iş için girmem lazımdı 18 yıllık üyeliğim şifresini hatırlamadığım için artık kaybettim.
Rokito Fingerprint 1.0 Aktif ✅
177
●20.283
- 16-10-2024, 10:33:13Aynı sorun bende de var. ne zaman girsem kod istiyor.dert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oysaki devamlı kullandığım PC sadece tek bir giriş ama devamlı kod istiyor her sabah açtığım da. - 16-10-2024, 10:35:16Benim ki de sabit ip her sabah düzenli kod istiyor.lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam kapatıp gidiyorum sabah kod istiyor. - 16-10-2024, 10:40:03AdministratorSabah itibariyle tekrar istemezntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bugün itibariyle aynı cihazdan siz çıkış yapmadıkça tekrar kod isterse buraya yazın - 16-10-2024, 10:52:16Beni hatırla seçeneğini tıkladıktan sonra deneyip bilgi verir misiniz?İnSiDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu seçerek login olursanız tekrar *aynı cihazda* siz çıkış yapana kadar sormaması gerekiyor. - 16-10-2024, 11:16:45Dün geceden beri mailime doğrulama kodu gelmiyor, fakat telefonda doğrulama istemedi. Bilgisayar istiyor fakat mail gelmiyor
- 16-10-2024, 11:25:27Tam bununla ilgili bir konu açacaktım bende sürekli 2fa istiyor nedenini çözemedim