Whatsapp olayı tamamen aktif olduğunda büyük ihtimalle tüm kullanıcılar rahat şekilde kullanır. Güvenlik iyidir. Geçen gün bizim sigortacının instagramını çalmışlar ve neticide adam en az 10-15 kişiyi dolandırmış. İBAN Numarasına dünya kadar para almışlar. r10 daki kişiler öyle kolay ve o kadar yüklü dolandırılmaz ama yine de dikkat etmek lazım.
Bana zaten düzenli olarak 2fa doğrulama istiyordu. Biraz daha gelişmiş olanı yapıldı sanırım. Bütün forumlar buna dikkat ediyor. Donanım haber de direkt cep telefonu ile giriş olayını getirmiş. Dün bir iş için girmem lazımdı 18 yıllık üyeliğim şifresini hatırlamadığım için artık kaybettim.