• 15-10-2024, 20:58:23
    #91
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm platformun güvenliği için 5 saniye ayırıp bir kod girmek bu kadar zor olmamalı.

    Aynı cihazımda ve aynı gün içerisinde sürekli kod soruyor derseniz bunu anlarız ve inceleyip düzeltiriz.
    Gün içinde PC de işim gereği 9 saat VPN'e bağlıyım, orada ayrı şifre giriyorum, VPN'den çıkınca ayrı giriyorum, mobilden ayrı giriyorum.

    Mobilde bu ikinci şifre girişim bugün, VPN'e falan da bağlanmıyorum telefonda.

    Burayı banka uygulamasıyla kıyaslamak da olmaz açıkçası. Tamam önlem alın da sıkmayın bu kadar. Hem de birden bire.

    Ben mobilde de PC'de de takip edeceğim, sık sık şifre istemeye devam ederse bilgi veririm.
  • 15-10-2024, 21:03:16
    #92
    Administrator
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içinde PC de işim gereği 9 saat VPN'e bağlıyım, orada ayrı şifre giriyorum, VPN'den çıkınca ayrı giriyorum, mobilden ayrı giriyorum.

    Mobilde bu ikinci şifre girişim bugün, VPN'e falan da bağlanmıyorum telefonda.

    Burayı banka uygulamasıyla kıyaslamak da olmaz açıkçası. Tamam önlem alın da sıkmayın bu kadar. Hem de birden bire.

    Ben mobilde de PC'de de takip edeceğim, sık sık şifre istemeye devam ederse bilgi veririm.
    Şimdi anladım..

    Her cihaz için 1 defa ek kod isteyecektir. Tanımlı cihaz gibi düşünebilirsiniz.
    Eğer farklı bir ilden ve farklı bir ülkeden giriş yaparsanız tekrar güvenlik için kod ister.
    Haklısınız fakat Banka hesabıyla kıyaslanacak kadar önemli bir durum.

    Çok eski bir kullanıcımız olarak daha bilinçli olmanız gerek. Eski ve güvenilir bir R10 üyeliğini çalan art niyetli kişilerin neler yaptığını, kaç kişiyi yüzbinlerce lira dolandırdıklarını bu zamana kadar görmüş olmalısınız.

    Yaptığımız her işlem tüm platformun güvenliği için.
    Eğer söylediğimin aksinde bir durum olursa bilgilendirmeniz yeterli.
  • 15-10-2024, 21:06:41
    #93
    Developer
    20:00 dan sonra tekrar tekrar kod soruyor diyenler bu mesajımı alıntılarsa logları inceleyebilirim
  • 15-10-2024, 21:09:10
    #94
    Developer
    TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık
    Telefondan adguard DNS kullansam sorun olur mu ?
    Hiç sorun yok tor dışında her ipden bağlanabilirsiniz.
  • 15-10-2024, 21:09:50
    #95
    Bu kullanıcıyı çok yorar arkadaşlar
  • 15-10-2024, 21:11:03
    #96
    Administrator
    Halil_69 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kullanıcıyı çok yorar arkadaşlar
    Güvenlik için her cihaz için bir defa kod girmek yormamalı. Her login için sms/mail kod zorunluluğu olan çok fazla büyük site ve sistem mevcut.
    Mail için her ay ciddi para ödüyoruz bunu tamamen sizler için yapıyoruz arkadaşlar.
  • 15-10-2024, 21:12:23
    #97
    R10 belediyesi çalışıyor. Elinize sağlık. Kullanıcıların sorun yaşamaması için her yolu deniyorsunuz.
  • 15-10-2024, 21:13:30
    #98
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm platformun güvenliği için 5 saniye ayırıp bir kod girmek bu kadar zor olmamalı. Olayı anlamadan ve doğru anlatamadan "kabak tadı vermeye başladı" demek size bişey kazandırdı mı?

    Aynı cihazımda ve aynı gün içerisinde sürekli kod soruyor derseniz bunu anlarız ve inceleyip düzeltiriz.
    Bu kadar güzel bir foruma o kadar emek verilip herkesin maddi ve manevi güvenliği için insanlar onca vakit ayırıp bizler için çaba vermişken 3 saniye ayırmak bu kadar zor geliyorsa "birilerine" demek ki buraya girmeye de ihtiyacı olmayabilir .
    Emeğinize sağlık .
  • 15-10-2024, 21:19:01
    #99
    Elinize sağlık güvenlik her zaman önemlidir.