• 16-10-2024, 08:08:58
    Hayırlı olsun. Forumda hesap ve ticaret güvenliğinin seviyesi arttırıldı.
  • 16-10-2024, 08:26:03
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Herkese hayırlı olsun.
  • 16-10-2024, 09:29:58
    Teşekkürler, ancak bana mail gelmiyor. Bunun sebebi ne olabilir? 2 defa denedim.
  • 16-10-2024, 09:30:56
    Administrator
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, ancak bana mail gelmiyor. Bunun sebebi ne olabilir? 2 defa denedim.
    mail sisteminde yaşanılan aksaklık nedeniyle 2FA olarak devam edebilirsiniz. Hesabınızda 2FA'nın aktif olmasını öneriyoruz
  • 16-10-2024, 09:36:16
    Bu sistemde dünden beri yaklaşık olarak 5 6 kez kod girdim. İş yerimdeki bilgisayardan sürekli kod girmek durumunda kalıyorum.
  • 16-10-2024, 09:37:19
    @FastPHP; Ender bulunan yetenekli arkadaşlardan ellerine sağlık reis.
  • 16-10-2024, 09:40:44
    Administrator
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistemde dünden beri yaklaşık olarak 5 6 kez kod girdim. İş yerimdeki bilgisayardan sürekli kod girmek durumunda kalıyorum.
    Bu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece 1 defa kod isteyecek sistem
    Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.
  • 16-10-2024, 09:44:19
    fatbotter.com
    Akşam 8'den sonra kod girdiğim bilgisayarım, sabit ip adresine sahip. Sabah tekrar kod girmek durumunda kaldım.
  • 16-10-2024, 09:51:02
    Administrator
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam 8'den sonra kod girdiğim bilgisayarım, sabit ip adresine sahip. Sabah tekrar kod girmek durumunda kaldım.
    sizden bir üstteki mesajı okuyun url