ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sistemde dünden beri yaklaşık olarak 5 6 kez kod girdim. İş yerimdeki bilgisayardan sürekli kod girmek durumunda kalıyorum.
Bu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece 1 defa kod isteyecek sistem
Login sırasında Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda siz çıkış yapana kadar tekrar kod istemez.