Bu sistemde dünden beri yaklaşık olarak 5 6 kez kod girdim. İş yerimdeki bilgisayardan sürekli kod girmek durumunda kalıyorum.
Bu sabah saat 05:00 itibariyle R10'a girerken kullandığınız
her farklı cihazınız (telefon,tablet,desktop,laptop vb.) için sadece
1 defa kod isteyecek sistem
Login sırasında
Beni hatırla seçeneğini tıklayarak giriş yapmanız durumunda
siz çıkış yapana kadar
tekrar kod istemez.