• 16-10-2024, 17:23:38
    Birkaç gündür sürekli 2FA kodu girmemin sebebi buymuş 😅 Hayırlı olsun
  • 16-10-2024, 17:58:38
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Belediyemiz yine sizler için çalışıyor
    Sınır yoktur
    bi de girişe fışkiye koyarsak tam bir belediye oluruz sanki @Coşkun Çetin;
  • 16-10-2024, 18:57:38
    Elinize sağlık
  • 16-10-2024, 19:29:46
    Proxy veya VPN kullanmama rağmen her girişimde 2FA isteniyor ve bu durum rahatsız edici hale geliyor.
    Başlangıçta sistem beni normal bir kullanıcı olarak içeri alıyor ancak sonrasında herhangi bir modül yüklenmiyor. Sayfayı yenilediğimde ise 2FA ekranına yönlendiriliyorum.
  • 16-10-2024, 21:19:07
    Administrator
    JosephC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proxy veya VPN kullanmama rağmen her girişimde 2FA isteniyor ve bu durum rahatsız edici hale geliyor.
    Başlangıçta sistem beni normal bir kullanıcı olarak içeri alıyor ancak sonrasında herhangi bir modül yüklenmiyor. Sayfayı yenilediğimde ise 2FA ekranına yönlendiriliyorum.
    imkansız bir sorununuz var gibi görünüyor @FastPHP;
  • 16-10-2024, 21:26:20
    Developer
    JosephC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proxy veya VPN kullanmama rağmen her girişimde 2FA isteniyor ve bu durum rahatsız edici hale geliyor.
    Başlangıçta sistem beni normal bir kullanıcı olarak içeri alıyor ancak sonrasında herhangi bir modül yüklenmiyor. Sayfayı yenilediğimde ise 2FA ekranına yönlendiriliyorum.
    cookie temizleyip baştan giriş yapın herhangi bir sorun göremedim sorununuz devam ederse pm gönderin beraber debug edelim
  • 16-10-2024, 21:35:49
    Belediyemize teşekkürler
  • 16-10-2024, 22:14:08
    Hayırlı olsun, Elinize sağlık.
  • 16-10-2024, 22:40:55
    Yapıyorsun bu sporu Coşkun abi