Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Belediyemiz yine sizler için çalışıyor
Sınır yoktur
bi de girişe fışkiye koyarsak tam bir belediye oluruz sanki @Coşkun Çetin;