Dün geceden beri mailime doğrulama kodu gelmiyor, fakat telefonda doğrulama istemedi. Bilgisayar istiyor fakat mail gelmiyor
@Coşkun Çetin;
Rokito Fingerprint 1.0 Aktif ✅
177
●20.283
- 16-10-2024, 12:48:24
- 16-10-2024, 12:51:13Administratormail konusu iptal 2FA aktif etmenizi öneririmSerhatAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2024, 12:54:06Tebrik ederim, bu özellik daha rahat ticaret yapmamızın önünü açacak esasında. Dolaylı olarak.
Multi hesap açanlar için yapılan ban ip ban olabilir mi ? bunun mümkün olduğu bazı e ticaret sitelerinde aktif edebiliyorum. Bu r10 da da olmasını temenni ederim.
Hatta kişinin aynı hesaba kaç farklı ip den giriş yaptığının kaydı tutulur daha sonra toplu ip ban da atılabilir/Kara listeye alınabilir - 16-10-2024, 13:42:36Mailler bazen geç geliyor. Düşünce için teşekkürler.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2024, 17:18:44Öncelikle hayırlı olsun hocam , ben protonmail kullanıyorum , bu sistemin ilk denendiğinde mail gelmemişti , dün gene giriş için kod istenmişti gene kodu gönder dediğim halde gelmemişti , bu sorunu nasıl çözebilirim ? @Coşkun Çetin;
Cihaz ve IP değiştirince yeni kod istemesi normal. başka kontroller daha var