Öncelikle hayırlı olsun hocam , ben protonmail kullanıyorum , bu sistemin ilk denendiğinde mail gelmemişti , dün gene giriş için kod istenmişti gene kodu gönder dediğim halde gelmemişti , bu sorunu nasıl çözebilirim ? @Coşkun Çetin;