• 15-10-2024, 23:37:40
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Sistemi geliştirmeye ve bulunan hataları gidermeye yardımcı olun lütfen arkadaşlar. Amacımız daha güvenli bir platform.

    Sitem etmek yerine;
    WARP kullanıyorum sürekli kod istiyor,
    xx marka VPN'i kullanıyorum sürekli kod istiyor,
    VPN vs. hiçbir şey kullanmıyorum ama sürekli kod istiyor,
    Arada modemi resetleyerek IP değiştiriyorum kod istiyor gibi geri bildirimler sistemi kusursuz yapmanız için önemlidir.

    Bu test sürecinde yaşadığınız problem olursa lütfen bildirin.
  • 15-10-2024, 23:42:26
    e ben çok uzun süredir bunu kullanıyorum nasıl oldu anlamadım hemde bayadır
  • 15-10-2024, 23:45:46
    Üyeliği durduruldu
    Fingerprint 1.0 derken parmak izi okuyucu ile R10'a giris yapacagiz sandim.
    En azindan cep telefonu girisleri öyle olabilirdi. Tabi yapilmasi mümkünse eger.
  • 16-10-2024, 00:10:54
    R10.NET'in Bence En İyisi
    @Coşkun Çetin;

    Apple’da geçiş anahtarı denen bir olay var. Gmailde kullanıyorum. Bunu kullandığında şifresiz , faceid ile direk giriş sağlıyor. Ne kadar foruma uygulanabilir bilmiyorum fakat güvenlik adımında kişinin kendi yüzünü görmeden açmadığı için güvenlik hat safhaya çıkar hemde şifremi unuttum mail onayladım gibi zahmetler ortadan kalkar diye düşünüyorum.

    https://web.dev/articles/passkey-registration?hl=tr

    Şurda bi tık izahat yapılmış.
  • 16-10-2024, 00:16:04
    Güzel bir önlem.Hayırlı olsun.
  • 16-10-2024, 00:16:13
    Emeği geçenlerin eline sağlık 🙌
  • 16-10-2024, 01:41:54
    💎 Brand & UI Designer
    nasıl aktif edeceğiz?
  • 16-10-2024, 01:52:30
    R10 a sadece telefondan girmeme rağmen sürekli 2fa doğrulama istiyor cihaz kaydedilmiyor mu?
  • 16-10-2024, 02:15:29
    vallahi iyi olmuş ellerinize sağlık şimdi bana denk geldi